Monday 26 November 2012

She's going Nederlands/Dutch

Dear readers,

I think you've all noticed that I didn't post anything recently. That's because I was thinking. A lot. I had this huuuge dilemma, you see. I wanted to blog in English, because I think that English is a much more beautiful language than Dutch. But, there's one thing. Youtube videos. I know I've only made three videos so far, but I've got many ideas and I keep thinking: 'I can't put Dutch vid's on my English blog'. And to me, that's a huge obstacle. Talking English in my videos isn't an option, because that will just sound plain awful. Also, 65% of my readers are Dutch. This is really a hard thing for me to do, because I will loose some dear readers of mine. I'm so sorry.

Lots of love and thank you so much for visiting my blog,
Lisa


Lieve lezers,

Ik denk dat jullie allemaal wel gemerkt hebben dat ik de laatste tijd niets gepost heb. Dit was omdat ik ontzettend lang en ontzettend veel na heb moeten denken; namelijk over de richting die ik op wil met mijn blog. Ik wilde in het Engels bloggen omdat dit nu eenmaal naar mijn mening een veel mooiere taal is, maar helaas kan en wil ik geen Youtube filmpjes in het Engels opnemen. En een Engelse blog met Nederlandse filmpjes? Ik vind dat persoonlijk geen optie. Het is echt een erg moeilijke beslissing voor me, omdat ik 35% van mijn lezers zal gaan verliezen. Helaas. Nu hoop ik ook dat er misschien mensen blij zullen gaan zijn dat ik heb besloten om in het Nederlands te gaan bloggen, aangezien dit nu eenmaal veel sneller wegleest, wanneer je zelf Nederlands/Vlaams bent. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat zo ontzettend veel Nederlanders en Vlamingen mijn Engelse blog bezochten.

Het is echt een punt van rust voor me, nu ik eindelijk de welbekende knoop heb doorgehakt. Mijn motivatie is volledig terug, en ik zal weer gaan proberen net zoveel te bloggen als voorheen. Nog een klein voordeel is dat het veel makkelijker en sneller voor me is om een blogpost te typen in het Nederlands, dan in het Engels. Sorry voor het feit dat het maken van deze beslissing zo lang heeft moeten duren, maar ik hoop het volledig goed te gaan maken.

Liefs,
Lisa

3 comments:

  1. Goed dat je de knoop hebt doorgehakt, ik vind Nederlands veel fijner en zal het ook sneller lezen :)

    ReplyDelete
  2. Jeay ze gaat gewoon verder bloggen!
    Engels is inderdaad zoveel mooier, maar zo veel lastiger om snel te typen.

    ReplyDelete