Thursday 24 October 2013

Pictures: Grey Holland


Op de een of andere manier vind ik Nederland altijd 'grijzig' worden wanneer de 'r' in de maand verschijnt. Met uitzondering van deze week (Hallo! Waar komt die zon opeens vandaan?), krijg ik altijd een grauw gevoel bij deze maanden. Vandaar ook dat ik vond dat deze foto's, gemaakt op Ameland, zwart-wit moesten. Ze zijn eigenlijk geschoten met een stralend blauwe lucht, maar op deze manier past het meer bij deze tijd van het jaar. Vorig jaar was het ook al zulk mooi weer in oktober, en in mijn hoofd klopt het gewoon niet. Vandaar dat ik zelf heb geprobeerd om het wel kloppend te maken. Want zo 'hoort' het nu te zijn. Regen, kou, mist.. Dingen die niet te zien zijn op de foto's, maar die ik er wel bij voel dankzij het zwart-wit effect. Desondanks ben ik blij dat het deze week nog zulk mooi weer is, want het heeft ook meteen een enorm positief effect op mijn humeur. En dat kon ik wel gebruiken, want de tentamens komen eraan! Helaas heb ik hierdoor iets minder vaak de tijd om te bloggen, maar dat komt daarna wel weer. In ieder geval; de foto hierboven vind ik persoonlijk het mooist, dankzij de vage horizon op de achtergrond. 






Fijne donderdag!
Liefs, Lisa

1 comment: